Videoinlägg a la Izzi

Vad är det med oss människor när vi ska prata med djur? Helt plötsligt pratar man sakta och bebisspråk :P Här har ni när jag gaggar med Izzi :)



Så här roar jag mig på en lördagskväll :P ha ha! Det var länge sen jag la ut ett videoinlägg, men jag tänkte att det var izzis tur nu :) Jag var ju också med som ni hörde . Ni kanske hör också att jag inte stammar så mycket? Jag har märkt att jag inte stammar lika mycket nu, jag är väl en periodare :P haha! Nej, men nästan. Vissa dagar är bättre än andra kan jag ju säga :)
Nu ska jag och marre ut en sväng, egentligen är jag trött, men fan, jag kan inte vara hemma en hel helg eller hur? Det var egentligen meningen att jag skulle träffa en annan kompis, men det blev aldrig av. Svikare :P Så Marre kom och räddade mig som alltid :) hi hi.
Troligtvis hörs vi imorron. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Nathalia :)

Händer att jag pratar med katten också, helt normalt^^

Och tack så mkt för kommentaren men jag tror nog inte att det är min grejj ^^. :)

2009-02-07 @ 22:44:07
URL: http://nathaliiaa.blogg.se/
Postat av: Natta

jaha haha, ja jag får väl svara på den också då ;D natti natt.

2009-02-08 @ 01:17:17
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0