Y-town

Nu är jag lite sen, ska vara hos Lotta klockan två. eller ja, vi sa vid två tiden ;) Men ändå.
Vilket klant jag var på Ica. Jag skulle ta äpplen, så tappa jag ett, när jag skulle ta upp det så dängde jag huvet i påshållaren. ååh! Så jävla ont! Tur att jag hade keps på mig som kunde dölja mitt märke ;)
Och sen när jag ställer mig i kön, så står en gubbe bakom mig. Helt plötsligt ställer han sig framför mig tätt in tanten som står framför mig, först trodde jag att han var med henne. Men sen märkte jag att han inte alls var med henne, han bara trängde sig ! Jävla gubbfan! Vad tror han att han får rätten ifrån att tränga sig före?! AAAAAAAH!
Jag har beställt klipptid också. Så slutet av månaden ska jag säga hejdå till kluvna hårtoppar :P ha ha!
Nu måste jag verkligen köra. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Haha, vilken gubbtjuv! Så får man ju inte göra! Sa du inte åt honom? :P

2009-02-05 @ 14:55:25
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Sofia K

hehe, nej det hade förmodligen inte jag heller gjort :P Eller kanske om jag varit på rätt humör! :P

2009-02-05 @ 19:00:02
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0