Yeah!


Detta är jag om några månader ;) HAHA!

Innan jag skulle duscha så tänkte jag att skulle väga mig, för jag har inte gjort det på några dagar. Så jag ställer mig på vågen, och siffrorna 87.0 kommer fram. WHAT?! Jag har alltså gått ner ytterligare i vikt, okej inte mycket, lite mer än ett halvt kilo, men ändå :D Jag tycker att jag har slarvat med maten. Men jag ställer mig på vågen en gång till för att dubbelkolla, men samma siffror kommer upp igen! Fan va jag är duktig :D hi hi. Men jag måste verkligen ta mig i kragen och motionera, då kommer kilona försvinna fortare :)
Nu ska jag softa en kvar eller nåt, sen ska jag göra mig iordning för frisören :)

Kommentarer
Postat av: jenilita

Hej gumman!! deam vilken kropp hon har!!! men hon e ju ung va ska man säga hahaha.JA visst är det roligt när vågen står åt rätt håll för en gångs skull:) jag har inte vägt mej på ett tag får lite ångest av vågen haha jag provar kläder istället jag vet presis vilka skinny jeans som kommer passa när målvikten är nådd det räcker för mej:) haha

Ha en underbar fredag!!

Bamsekramar!

2009-02-27 @ 14:34:34
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Erica

Jag håller med dig verkligen!

2009-02-27 @ 15:10:29
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0