Afro-jam

Nu har jag och mamma precis kommit hem från ett pass afro-jam, och jag kan säga att det var skit kul och så jävla skönt att shaka på asset ;) Lotta, du måste pröva på det. Så jag börjar hellre på detta än tai chi faktiskt, även om det också var jätte roligt. Men jag börjar nog bli lite sjuk, så jag gav inte allt idag, plus att jag har varit uppe sen klockan åtta och det tar på krafterna.
Så nu tänkte jag slänga mig i min soffa och bara ta det lugnt :) Eller jag måste ju städa upp min röra på mitt rum :/ vad jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Uppe sedan åtta? Se på mig baby! Jag är uppe sedan halv fem! ;) Miiiiaaaaooow!

2009-01-15 @ 04:47:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

var nånstans är du och gör dessa grejerna?

2009-01-15 @ 08:55:01

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0