Alla pusselbitar faller på plats.

Nu har jag precis kommit hem från titten på soffan/orna. Båda två var jätte fina, Jocces var i lattemocka och tessans var i nåt fult tyg. Men grejen är att jocces var kantig och låg i ryggen. Det tycker jag inte om, men jag älskar ju färgen. Och Tessans var plufsig och hög i ryggen, det älskar jag :) Så då är det bara att köpa nåt snyggt överdrag eller ett lakan, så är det löst :) Med andra ord; Jag bestämde mig för tessans soffa . Liten och plufsig.
När vi hade tittat klart på sofforna så bjöd Mojjan på semlor och te, Mums! :D Efter det så gick vi hem till familjen Olsson/lindholm och jag fick ett par röda gardiner med nåt vitt mönster ("tribal"-typ-hjärtan för att vara exakt) av tessan, som passade jätte bra i mitt nya rum :) Så nu när jag kom hem satte jag upp dom direkt och det blev superfint :D hi hi.

Vad händer nu? Jag ska kolla lite på nätet om jag hittar ett mini soffbord till mitt "allrum". Rummet är ju stort sätt klart, ska bara upp med spegeln sen är det bara att flytta in :D Och ni kan äntligen se hur allt blev. hi hi.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Men du kan ju inte äta semlor redan! Det är ju sjukt tidigt!

2009-01-04 @ 19:11:16
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Du MÅSTE fota sen när allt e klart :D Man blir ju så nyfiken!! thihi!

2009-01-04 @ 19:30:59
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0