Born to be cheap!

Du kommer alltid vara min skitstövel.

Jag tog en liten kvällsrunda idag, kände att jag inte kunde sitta hemma. Så jag körde en vända till Ystad och hälsade på Elna och dom söta katterna :)
Efter det möte jag upp Marre i Tomelilla, stod på parkeringen och snacka med Kennie och sen blev det lite raggande med Bunny-bilen :P Som gamla tider, så mysigt .
Jag har sjukt ont i magen, så jag hoppas att jag får sova inatt ! Jag är sjukt trött, sov ju inte jätte bra inatt.
Vi hörs imorron . Go natt !

Kommentarer
Postat av: Linda

Kennie som i Kennie som jobbar på Byavång? ;)

2009-01-18 @ 11:35:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är med HAT HAT HAT

2009-01-18 @ 13:06:03

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0