Do it.

Det nya året är här, full med förhoppningar och önskningar.
Jag var tvungen att äta innan jag började skriva, därav försening med uppdateringen. :)


Gårdagen var mycket trevlig,  Förrätten var super god som Louise och fredson tog med sig. Det var nåt smörgåstårta-liknande. Huvudrätten gjorde husetsvärdar Catrin och Markus, varmrökt lax med potatis och rom-sås. Och jag tog med mig en jätte god sallad med fetaost :) Efterrätten gjorde Lotta, ananaspaj med glass och grädde. Super god :D Eftersnacks tog Tony och Jane med sig, också jätte gott ;)
För att kortfatta kvällen så blev det mycket snack, skratt, raketer och dansa på bordet :) Vid tolvslaget gick vi ut för att kolla på raketerna, men jag var ju lika rädd som en hund. Så jag gick snabbt in, jag höll mig ute så länge jag kunde :)
Vid ett tiden kom Tessan, lisan och Jocce för att hämta mig, tack så mycket :) Det var jätte snällt.
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och skrev inlägget under. Sen la jag mig i sängen med en flaska vatten och käkade lite chips, ha ha! Jag tittade på tv också, men jag kommer inte ihåg vad jag tittade på :p ha ha! Jag fick en blackout när jag kom hem :P ha ha!

Nu ska jag ut en runda med Izzi tänkte jag. Det är sol här nere på österlen, så jag tänkte att jag skulle njuta lite av det :)


Så här såg jag ut igår. Synd bara att man inte ser överdelen av klänningen så mycket :S Mitt hår är ivägen :P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej Pauline :) Tack för kommentaren. Allt är väl med mig tack, lite sliten sedan gårdagen dock. Hur är det med dig? Det var ju säkert 100 år sedan sist! Gott nytt år :)

2009-01-01 @ 15:53:12
URL: http://smile4me.blogg.se/
Postat av: Nicole

Absolut! Det hade varit jätteroligt :)

2009-01-01 @ 18:06:05
URL: http://smile4me.blogg.se/
Postat av: Michaela

Så vacker du är kusinen :) Jättefin klänning :D kramas God fortsättning //Michaela

2009-01-01 @ 20:30:33
Postat av: veronica

hallå snygging! så fin du e! vill osså klä upp mej jo göra mej fin.. men d e inte lönt nu..känner mejj som en köttbulle.. men en SÖT köttbulle.. ha ha ha.. pusss

Postat av: L o t t i i i z z

Vilken fin bild på dig min kära syster :)

2009-01-01 @ 22:27:43
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0