Fråga; Vågar jag flytta?



Jag hoppas att jag törs alla fall :P haha ! Detta är nåt som jag har velat sen jag och en tjejkompis planera detta för fem år sen. Vi skulle också flytta till göteborg och skaffa oss ett nytt liv när när vi blev myndiga :)
Hur som helst, jag vill verklgien göra detta. Nu har jag en chans också. Jag har ingen skola att sköta och jag går arbetslös.  Jag kan flytta upp till göteborg, skaffa mig ett jobb, tjäna lite pengar, sedan börja plugga några år till något jag har velat bli sen jag var barn. Kläddesigner. Visst, det skrämmer mig lite att det är så långt bort, men som tur så har jag min roliga moster där också som planerar att flytta dit ungefär samtidigt som jag :)
Jag tror bara att detta är nyttigt för mig, våga göra något. Hela mitt liv har gått ut på att inte våga, min stamning har erövrat mig och nu håller jag på att erövra den.
Så, ja, jag kommer våga flytta. Jag ska det helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Klart att du kommer att våga!! Gör det!Bara gör det! du kommer aldrig att ångra dig jag lovar.. det är ju faktiskt bara 3 timmar upp... vi komme rupp o hälsar på dig... det e kul med utflykter plus att jag går ju hemma hela detta året...:D Puss

2009-01-20 @ 21:44:40
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Kul att du hittade till min blogg, den är dock inte lika välutvecklad som din - än så länge =). Håller med om att man egentligen inte ska låta stamningen hindra en, men ibland känns det väldigt tungt tycker jag. Jag har faktiskt precis börjat läsa till logoped(!),för det verkar vara en jättebra utbildning, men det är klart att jag är orolig för hur det ska funka. Men det får bli ett senare problem! Du verkar ju ändå ha ett väldigt socialt liv med många vänner! =) Kramar

2009-01-22 @ 09:10:25
URL: http://www.andrea2000-andrea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0