Frågor :)

Jag har tagit dessa frågor av Jenilita. Vilket man fick ;)

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?

Jag har alltid tyckt att Pauline är ett fint namn, har aldrig velat byta faktiskt.

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?

Hmm, mygga, människa (lång historia), hund.

3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till?
Nej fan, i looove to be a chick ;) fast det hade varit intressant att vara en kille för en dag.

4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
micke och molle. Gråter alltid!


5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?

Njaa.. gå ner ett x antal kilo :)

6. Är du allergisk mot något?
Nä, inte vad jag vet :)

7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?

Jag köper det som är gott.

8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Damma.

9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Ingen, vår familj har inte varit så sportiga av oss. Däremot musikaliska :)

10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
ABSOLUT INTE! Men pengar underlättar i vardagen. (jenilitas svar, men jag håller med)


11. Står du helst framför eller bakom kameran?

Framför, linslus nr 1 ;)

12. Sjunger du i duschen?

Jaa, det är ju där det hörs som bäst ;)

13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Nopp


14. Vilken sorts frukt åt du senast?

Banan.

15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
inte vad jag kan komma på, på raka arm.

16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Mörkt, inte blond.

17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
God mat, god tårta och massa glada släktingar och vänner :)


18. Brukar du handla på kredit?

Nopp, har inte den "fördelen" än.

19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Ja, en gång för ungefär 6 år sen. Kommer du ihåg Carol? ;)

20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Jag ska kolla upp lite recept, sen ska jag fika med mamma, syster och lisan :)

Har du tråkigt så kopiera frågorna du med så dina läsare får veta lite mer om dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där :P Även den person man minst behöver oroa sig för att stamma är fan också jobbig att ringa till ;(

2009-01-28 @ 16:21:19
Postat av: Anonym

kan du berätta varför det kommer sig att vissa stammar ?

inget illa menat, men skulle vara intresant att veta. är det för de är nervösa eller är det som e n sjukdom?

2009-01-28 @ 20:58:50

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0