Frukost.


Bästa frukosten som finns; Rostad macka med rökt kalkon, gurka och aromat, ett glas oboy och ett halvkokt ägg (inte lös och inte hårdkokt, geggigt :P)

När jag kom till Ica, var det jag och två till som handlade i hela butiken. Är alla sjusovare eller? :P ha ha! Och klockan var nästan halv nio en söndag. Men ändåDessutom när jag skulle svänga på parkeringen så var det lite halt, jag hade ratten vriden, men bilen svängde inte :p PANIK! Ha ha!
När jag kom hem så gjorde jag iordning hundarna, för att hjälpa mamma lite :) Sen gjorde jag frukost, och när jag hade ätit upp steg mamma o pappa upp. Och broren ligger fortfarande i sängen.
Jag börjar känna hur värken kommer igen, det är för att jag har sovit för lite. Jag somnade nog inte förrän halv två inatt, och så tvingar jag upp mig själv klockan åtta, sinnes :P
Men jag ska bota det med en liten promenad med Izzi . Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Men om han är platt så kan man enkelt vika ihop honom och proppa ner honom i väskan.. Billigt flyg liksom. Magnus kräver ju två säten själv ;)



Öööeee. Nu blev jag ju äcklad. Kanske var det jag som fick din ändsmak i munnen? BLÄÄÄÄÄ! Surfis!



HAHAHAHAHAHAHA, din fucking kalkon är blå!

2009-01-11 @ 13:43:47
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0