God förmiddag

Snacka om att jag frös när jag vaknade ! Det var jätte kallt på mitt lilla rum, och det var svinkallt i resten av huset :/ Nåja, jag tog med mig izzi ut på en promenad så att vi blev lite varma i kläderna :)
Dessutom vaknade jag klockan nio :D Tackar Marre för det, hon skickade sms. Ha ha ! Jag är sån toffel som svarar på allt. Men vad ska jag annars göra med mina tre tusen fria sms? :P


Idag kommer min gamla barndomskompis Rebecka hit och hälsar på :D Det var otroligt länge sen vi träffades och det gör så ont i mig att vi inte träffas så mycket som jag önskar. Men visst, hon bor i Kristianstad nu och det är en timmes färd tid. Man måste både ha tid och pengar. :/
Så jag tänkte att jag skulle baka en kaka som vi kan mumsa på. Ja så klart en gammeldags kanelkaka. Den är för jävla god :D (Förresten pappa, så ligger där en halv sådan i frysen) Eller jag ska göra kanelbullar? Hmm.. Jag får nog tänka på det.

På tal om att baka, så ska girlsen ha tjejmiddag på lördag *wiiie*. Jag ska göra efterrätten, men jag har ingen aning om vad jag ska göra ! Jag tittade på F word i söndes och blev lite kär i deras efterrätt chokladfodant tror jag att det hette. Så jag ska kolla upp det och se om det är svårt att göra, annars får jag kolla igenom alla min kokböcker och tidningar :P

Förresten! När jag vaknade idag så var där snö ute ! What the fuck? Vi har inte haft snö på flera veckor (?) Plus en fet jävla dimma ovanpå allt. Hmm.

Nu ska jag käka frukost :D


Gamla tider, och ölburken i munnen på becka som alltid :D haha!

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hehe, ja har man 3000 fria sms så måste man väl göra allt för att använda dem :P Fast 3000 är ju grymt många!



Härligt med lite snö, är det inte?

2009-01-27 @ 11:10:32
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att höra att man inte är ensam! Känns ju lätt så! ...eller det är ju inte skönt att höra, inte vill man att nån ska behöva känna så, men du fattar ;)

2009-01-27 @ 13:56:33
URL: http://therance.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Haha, jasså bara när det är jul? :P Det ska ju vara snö helst nov-feb,mars ju :P

2009-01-27 @ 17:16:05
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0