God förmiddag



Kom upp liiite tidigare idag. Tack gode gud, det går med bebissteg :P Mitt mål är att gå upp klockan åtta. Hmm, lycka till?
Jag tänkte att jag skulle äta frukost, göra mig iordning och bege mig till tomelilla igen. Jag måste köpa förköp till tingvalla, för eftersom pengarna tog slut igår så kunde jag inte :P Så går det när man köper för mycket mat . ha ha! Sen tänkte jag svänga in om till Syster och bebbe för att ge lisan sin present från ingenting :D ha ha!
Jag vet inte om jag spänner mina muskler när jag sover eller nåt, för när jag vaknar så känns det som jag har gjort styrketräning i tre timmar. :S Mycket skumt.

Till anonym: Jag har inte receptet, min syster har det :) Men om jag frågar snällt så kan jag nog få det, så att jag kan skriva ut det . :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0