God förmiddag

Som vanligt väcker hundarna oss vid halv nio, men så fort jag släppte ut iz så la jag mig igen. Ja bara en kvart :)
Vad har vi på listan idag? Ska hämta bananlådor på Ica, sen ska jag börja packa ner alla mina saker. Nu ska här fan hända grejer :) Jag har en tidsplan också.
- Idag, packa
- Imorron, fira pappas födelsedag (ev. packa mer om jag inte hinner med allt idag)
- Söndag, borra ner hyllorna + spackla + måla.
- Måndag, borra upp hyllorna och gardinstången + flytta in :)
obs! Glöm inte att inte måla över hålet till spegeln! ha ha! :D
Det är vad jag ska göra några dagar framöver. Och det ska bli SKIT KUL! Bry er inte om mig om jag skulle bli sur för nånting, jag tycker det är skitkul ändå :) ha ha!
Nu ska jag käka frukost. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ta massa bilder nu ;)

2009-01-02 @ 14:17:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0