HAHAHAHAHA!

Okeej, jag fick min dos av skratt idag när jag såg detta. Ni måste gå in på denna länken och kolla. Seriöst, jag trodde jag skulle garva ihjäl mig :P
Och att han jämnför mig med paris hilton, what the fuck? Hon är den kända personen jag tycker minst om. Varför skulle jag vilja vara henne? :P Dessutom ser jag inte alls ut som henne. För det första är jag brunett, och för det andra är jag minst fem gånger så större än henne (på bredden :P)
Plus att smaken är som baken, om han inte tycker jag är sexy piece of bacon, så finns där minst tusen andra som tycker det ;)
Okej, lite snack om denna killen som publicera. Han säger princip att alla är idioter, fittor, slynor, puckon, fjortisar. Men har vi sett en enda bild på honom? nej, vad säger det om honom då? :) Den killen måste gå till nån som kan bota hans ilska, för där är myyycke av det :P
Han skriver en kommentar till mig, först "du är med, HATHATHAT" och han var anonym, så jag sket i det. Men så skriver han nu för någon timme sen. "Du är med i min blogg :)"

Men en sak fattar han inte, all publicering är bra ;)

Kommentarer
Postat av: patruska

ja kul att någon gör reklam för dig. meeen oj vad jag känner igen mig hos den killen/tjejen. men jag tycker inte att du ska jämföras med dom andra halvnakna fjortisarna

2009-01-18 @ 23:08:41
Postat av: ida

var inne och kollade den bloggen häromdagen,

har människan inget annat att göra än hacka på andra..Måste vara en deppig person...

ha en bra dag!

2009-01-19 @ 10:40:48
URL: http://crazyida.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

HAHHA! Fan va sjuk han e ;) Ja, all reklam är bra reklam!

2009-01-19 @ 11:09:25
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Faktum är att han kan anmälas för förtal o ärekränkning... passar han sig inte så kan det blir tråkgit för honom... Han behöver hjälp!!BIG TIME!!

2009-01-19 @ 11:19:46
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Elfrida

Till Tezzan: Faktum är att jag redan har anmält honom hos blogger.com för hat mot enskild person och grupp. Inte hjälpte det. Jag tror inte det går att göra så mycket mer med honom faktiskt. Han får härja fritt precis hur han vill, verkar det som.



Till dig: Haha, han har skrivit en hel del om mig med. Jag var ett av hans första "offer". Haha. Sedan började jag ge honom skit, då blir han dölack och skriver ännu ett inlägg. Rätt kul. :P

2009-01-19 @ 15:19:20
URL: http://kulturtrash.minpenna.se
Postat av: Sofia K

Men usch! Vilka tråkiga människor det finns!

Bra ändå att du kan ta det med ro, det är det enda rätta!



Tycker dock att du ska glömma allt det där och inte ge hon/han mer publicitet på din fina blogg :)

2009-01-19 @ 23:11:52
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0