Herre gud.

Jag trodde jag skulle dö när jag vaknade. Jag var så himla trött och ont i kroppen, detta är fan inte kul längre. Jag vaknade klockan tio av att Marre skickade sms, först så tänkte jag strunta i att skicka tillbaka och somna om, men jag insåg att klockan var ju tio och jag ville inte sova bort dagen. Plus att Izzi ville ut och kissa, hon stod och puttade på sängen och gnydde lite, hon är så söt :)
Nu ska jag ta min medicin och en karta alvedon, sen ska jag köra till simrishamn och fika med Marre. :)
Vi hörs senare ! ciao

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Godmorgon godmiddag!

Har jag missat något?! Är du sjuk?



Hockeyn blev ingen höjdare, leksand förlorade på straffar... :/



Ha en mysig lördag :)

2009-01-24 @ 15:40:07
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; jahaaaa, tyckte väl att det lät lite märkligt men nu förstår jag :> hoppas det funkar och hoppas att du får den :D

2009-01-24 @ 19:01:33
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0