Innan jag kör.

Jag tänkte bara skriva lite innan jag kör in till Lotta, vi ska nämnligen till Nova Lund :) Chaiatte ! JAAADÅ! Mums!

Gårdagen var som sagt jätte rolig, jag har alltid kul med min unga moster becka ! :D *blinkblink* Jag körde inte där ifrån förrän närmare tio, hade ju inte tänkt att stanna där så länge :) Men vi tittade på lite utbildningar till mig . Sen tramsa vi oss. Jag lekte elak skolfröken med beckas läsglasögon :P ha ha!


Så här ser jag ut idag:
- topp, H&M
- Cardigan, Bo Ohlsson
- Jeans, Bo ohlsson
Jag måste bara säga att ibland har boan guldkorn att köpa, annars är annat skit ;) Eller så köper man det för brist på annat.

Nu tänkte jag köra, ska nämnligen in på banken först och sätta in pengar. Drygt.
Vi hörs sen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bo Ohlsson for lajf!

2009-01-16 @ 16:08:22
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0