inte klar.

Egentligen är jag inte klar med rummet, jag är så himla trött idag så jag har inte orkat göra det färdigt helt enkelt. Men jag lovar att ni får se bilder imorron, nån gång under dagen :)
Det kommer nog kännas konstigt att sova i det rummet igen. Praktiskt taget så tar sängen upp hela rummet, jag skojar inte :P ha ha! Men som sagt, jag ska ju bara sova där :) he he.
Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, ska nog påbörja en bok om jag inte redan har gjort det? hmm.
Vi hörs imorron! Ciao!


Kommentarer
Postat av: jenilita

fin bild på dej:)

haha nej ja e jätte dålig på mat, ja vågar haha tro mej jag har försökt laga det mesta men lyckas aldrig o köket ser alltid hemskt ut efter jag varit där hehe. men övning ger färdighet hehe kram

2009-01-07 @ 06:53:40
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0