Kämpa gumman.

Jag vet att du klarar det om du bara vill. Jag tänker på dig varje dag, ibland är du med i mina drömmar. Även om vi inte umgås, så är du min vän ändå. En gång i tiden har vi varit tighta, men har glidit ifrån varandra med tiden.
Men som sagt, du är min vän och kommer alltid att vara det. Kämpa <3

Det har inte blivit så mycket bloggande idag som ni har märkt. Men jag har inte haft så mycket att skriva egentligen. Har tänkt mycket och inte haft lust att skriva om det.

Men alla fall, Tessan & Alicia var här hemma och fikade med oss. Blev mycket snack så klart :)
Det blev ingen afro-jam för mig ikväll, jag känner att jag är inte riktigt frisk i kroppen än. Men nästa vecka hoppas jag att jag är bättre :)

Jag vill verkligen ha dom skorna från skopunkten! Jag är såå in looove. Mamma har dom ståendes i tv-rummet, om hon inte tar bort dom snart så snor jag dom :D ha ha! Nej skämt och sido. Hoppas att jag får egna of course ;)
Dessutom har Lotta köpt ny mobil (!) Sååå avis!

Nu ska jag börja gå lägga mig :P Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0