Lets Dance

Grönsaker, dippa, chips, ostbågar, mitt julgodis, jordnötsringar och choklad stod på bordet idag..  Shit va mycket ! Synd att jag inte fota det :S Alla fall, det var ju premiär för Lets Dance, alla var duktiga. Men jag blev lite besviken på Blondinbella, jag trodde att en ung tjej som henne skulle ha mer rytm i kroppen. Den bästa var faktiskt Morgan, det var en glädje att se honom dansa, han levde sig riktigt in i det. :) Och Laila Bagge ska ha credit för att dansa så bra även om hon har en inflamation i höften, eller vad det nu va.

Nu händer inte så mycket mer än att jag ska nanna. Jag är supertrött, jag steg upp redan halv tio . Kryss i taket ! Imorron hoppas jag på nio, men jag ska inte hoppas för mycket ;) he he.

Ha en bra kväll allesammans! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0