Lista !!

Äntligen en lista,m jag har sökt lite efter det ett tag. Det var ju länge sen nu :)
Hittade denna hos Linda så jag tänkte göra den nu då så vi kan se hur pass svensk jag egentligen är..

Regler:
Fyll i listan genom att kryssa i det som stämmer
Efter varje ikryssad ruta gör du en kommentar i fetstil
Efter varje tomma ruta gör du en kommentar i kursivt


Hur svensk är du?

[X] Ditt efternamn slutar på :sson - Ja som ni ser
[ ] Du känner någon som har samma förnamn som du - Jag känner inte nån, men jag vet att nån heter Pauline i Ystad
[X] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du - jaaa.
[X] I din familj är ni tre barn - Vi är fler än så.
[X] Du bor i en villa - Kan man säga ja.
[ ] Du bor i en tätort - Vad är tätort egentligen, mer än 3 hus?
[X] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla - Mina föräldrar är inte över 50 alla fall.
[X] Din mamma är yngre än din pappa  - Ja, men bara två år
[ ] Din mamma heter Anna - Neeej.
[ ] Din familj har en Volvo - Neej
[X] Din familj har en silvergrå eller röd bil -Njaa, en silvrig saab
[X] Du har tillgång till Internet hemma - Vem har inte det i dagens läge?
[X] Du har en egen mobiltelefon - Jag säger samma här.
[X] Du har eget rum - Jag har två rum :S
[X] Du har varit utomlands 2 gånger eller mer - Ja, vem har inte det med skolan? :p ha ha!
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna - Nej där nere har jag inte varit.
[ ] Du har varit i Grekland - inte där heller, men jag vill resa dit !
[ ] Du brukar vara i skogen - Nja, vi har inte så mycke skog här nere på Österlen
[ ] Du har varit på Öland minst två gånger - Jag kommer inte ihåg om det bara var en eller fler. Men jag har varit där alla fall.
[ ] Du är ute ofta - Njaa, det kan jag inte påstå, förklara ofta.
[ ] Din familj har en husvagn - Neej
[ ] Ingen av dina föräldrar röker eller snusar - Pappa snusar
[X] Din pappa är lite lätt överviktig - Ja, värsta ölmagen ;)
[ ] Du idrottar flera dagar i veckan - I wish :P
[X] Du äter fläskkött  - Ja det gör jag. Jag är inte muslim :S
[X] Du har husdjur - En flock med hundar, tre katter och en fågel.
[ ] Du får månadspeng - Hallå? Jag är snart 21år.
[ ] De flesta i din familj är blåögda - Nej dom flesta är grönögda, det är bara jag och mamma som har blåa ögon.
[ ] Du äter Mc Donald-mat/pizza/tacos/godis varje vecka - Njaa, det vet jag inte..
[ ] Du följer Melodifestivalen - Jag gjorde det förr.. Nu är det bara tråkigt. Tittar på Eurovision Song Contest.

Totalt: 14

0-7 Inte svensk

8-15 vad är du? - Oj då, jag är en blandras. Jugoslav, österrikare, dansk, svensk. Och om vi tittar längre bak i släktträdet så har vi lite ryss, fransk, jude, skott. HAHA! Vi är blandras i våran familj/släkt.

16-23 svensk

24-30 Riktigt jävla svensk


Därför är vår familj så snygga :D


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHA. Kasse ;)

2009-01-10 @ 19:53:42
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0