Lista ! :D

Jag hittade denna listan på bilddagboken av ninjamaster.

Favoritcafé: Espresso House så klart ! :D Annars Bullen & Bönan i Tomelilla.
Favorittidning: Skvallertidning :P
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina two-in-one klänningar från Gina tricot.
Byter gärna garderob med: Nån med med storlek :P ha ha!
Vanligaste färgen på mina kläder: Det är så olika :S
Sminktips till allmänheten: Sminka er inte för mycket !
Mitt rum kan beskrivas som: Stökigt. just nu.
Mig själv med tre ord: Snygg, sexig, Singel :P ha ha!
Jag tränar: I wish :P Jag går ut med hunden minst två gånger om dagen.
Jag ville bli när jag var liten: Kläddesigner
Nu vill jag bli: Kläddesigner :P
Humör just nu: Trött, och vill vara ensam
Är det nåt du absolut inte äter: Njee, jag är inte så kräsen av mig.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Morgon- eller nattmänniska: hmm, jag är nog mer nattmänniska, men jag försöker bli en morgonmänniska :P
Sparare eller slösare:  öööh, både och?
Bästa film: Svårt att välja, där finns många bra filmer. Men där är en film som jag kan se om och om igen; Beauty shop, med Queen Latifa.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3 stycken, inte mindre och inte mer.
Bio eller promenad: Både och. Om det är en sommardag, så blir det promenad. Om det är höstdag, så gärna bio. :)
Är du kittlig: Nej, det gör bara ont på mig :S
Största svaghet: min stamning.
Det här är jag bra på: på att stamma :D
Chips, morötter eller godis? chips :/
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Jag vill gärna ha det välstädat :)
Kaffe, te eller inget? både och :)
Har du en besatthet? hmm, inte vad jag kan komma på nu :P


Kommentarer
Postat av: veronica

heej! sakanr dej! när kommer du o hälsar på? Danne börjar jobba på fredag..Tänker på dejj med!! Emilia e såå sööt! pussen<3

Postat av: Ninja

OMgZ00rzz. Min bdbs lista xD. And my Teh namez0rz xD. I got some über credZ ^^

2009-01-20 @ 17:05:42
URL: http://ninjayazz.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 18:36:04
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0