Lördag

Igår blev det mys med familjen. Jag lagade korvstroganoff med ris, mycket gott som alltid :) hehe. Sen blev det Let's dance med gottis. Ingen åkte ju ut igår eftersom Magdalena Graaf har fått en hjärnblödningen eller hur det nu va. Sjuk är hon alla fall :P Lite hemskt att dom räknar med att hon ska vara tillbaka till nästa vecka. Låt kvinnan vila for fuck sake!

Idag ville jag sova så länge som möjligt. Men marre väckte mig med ett sms kvart över nio, snacka om otur :P Men som tur så lyckades jag somna om, och sov två timmar till. Anledningen för att jag vill sova så länge som möjligt är ju att jag ska vara utvilad till ikväll och inatt, det lär ju bli en sen natt :P
Nu har jag alla fall gjort franskmanikyr.


Bilden blev inte så bra, men målningen blev :D haha! Ja, det är mina naglar :)

Snart ska jag hoppa i duschen. Det är ganska sjukt att göra iordning sig så här tidigt. Jag ska inte vara hos Marre förrän vid sex. Men däremot ska jag köra in till Lotta och våga mitt hår, jag fick ju inte låna hem den igen. Snällt va? Så det lär ta lite extra tid :P Blää, men så är det. Plus att jag ska sätta på lösögonfransar, man vet inte hur lång tid det tar lixom :S
Vi hörs senare . Ciao!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

haha, du har ju haft den i säkert 2 månader ;) Nu är det min tur att ha den.. den är ju trots allt min! thihi!

2009-01-31 @ 13:23:06
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: patruska

jag fattar inte vad dom pysslar med på lets dance. först en ung kille som får hjärtinfart eller vad det var sen får hon en hjärnblöding. dopar dom deltagarna eller?

2009-01-31 @ 13:23:12
Postat av: Sofia K

Hehe, det låter som att det kan ta hela dagen att bli klar för dig :P Hoppas att du får en toppenkväll!

2009-01-31 @ 15:25:14
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0