Nanni nanni!


Tagen i somras.

Jag har precis duschat, smörjt in mig med kiwi-lotion och fönat håret, ser ut som en pudel, :P men det bästa är att mitt hå luktar så gott . Kan inte sluta lukta på det. HAHA! Dessutom sitter jag i min gamla jobbartröja som "fick?" när jag jobbade på Reimans. Den är såå mjuk och lite längre än andra t-shirtar :) loooove it!
Hela jag luktar gott nu, så jag tänkte att jag skulle byta sängkläder så att jag får bevara min lukt ;) ha ha! Lät det lite konstigt eller? :P
Så vad händer imorron? Ingenting antar jag, och jag har inget planerat. hmm, kanske ska planera in nåt?
Nu ska jag ut med izzi, sen ska jag nanna :D Go natt !

Kommentarer
Postat av: Ninja

Tja, tittar förbi lite då o då ;P

2009-01-20 @ 23:15:37
Postat av: Carol

inte en bra bild pau, inte likt dig!

2009-01-21 @ 08:08:43
Postat av: Ninja

tackar tackar^^

2009-01-21 @ 12:46:46
URL: http://ninjayazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0