Ny igen.

Som ni ser har jag ny header igen. Jag tyckte den förra var lite tråkigt :P
Så fort man säger att man ska sluta röka så blir man så jäääävla röksugen! Men jag ska fan stå på mig så länge jag kan. Jag är ju ingen storrökare precis.. Jag rökar inte ett paket om dagen, knappt ett halv. Men det brorpå vad jag gör, är jag hemma rökar jag knappt, men om jag är hos en kompis så rökar jag mer.


Jag kollade igenom lite bilder och hittade denna.(Jag i mitten) Vad fan håller vi på med? :p
Detta är på Sannes 19år fest förra året, och när man är med dessa tjejerna vet man aldrig vad som kommer hända härnäst. Jag lovar ;) Love you guys! <3


På tal om det så får jag inte glömma att jag ska till Sanne nästa lördag, för hon ska ha fest :)
Dessutom ska vi ha tjejmiddag igen den 31/1, det får jag heller inte glömma för jag ska göra efterrätten :P ha ha! Man har så jävla kul med mina små tjejer :)

Nu ska jag gå duscha, sen ska jag köra in till Tomelilla och handla lite gott till ikväll, gissa vad det blir? Grönsaker med dippa! ha ha! Det är ju premiär av Lets Dance, där bland annat storbloggerskan Blondinbella är med. Skulle inte förvåna mig om hon tar hem hela skiten :) he he..
Vi hörs senare ! ciao.


Kommentarer
Postat av: Anne

Ooooo det låter gott med grönsaker med dippa! Jag tror jag måste iväg till affären jag med! Ha det bra!

2009-01-09 @ 17:22:55
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0