Ny.

Som ni ser har jag ny header och profilbild. Visst är headern cool? :D ha ha! Don't mess with me ;)

Har precis varit inne i Tomelilla med Elna, svängde upp en runda till Camilla och Glenn. Sen hände inte så mycket, jag är ganska trött så det var lika bra att köra hem mig :)

Imorron fortsätter jag med mitt målande. Jag är före i min tidsplan, så det är bara bra :) Jag hoppas att jag blir klar med målningen imorron, så förhoppningsvis kan pappa hjälpa mig med att borra och skruva upp hyllorna på söndag innan han åker :) Ifall tiden räcker till. Annars får jag helt enkelt vänta till helgen, om jag inte tar saken i egna händer. Troligtvis gör jag det om inte pappa hinner att hjälpa mig.. ha ha!

Nu är det dax för sängen. Go natt !


Camilla och Elna, för ett x antal år sen. Den enda bilden jag hade på dom två ihop :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0