Röd.

Jag har precis målat mina naglar röda, fast marre hade nog sagt hor-rött ;) ha ha! I dont care . ;)

Jag håller på att titta på Generation fett, men jag pallar inte titta på det mer, för jag blir så äcklad. Visst jag är också lite småfet, men gud, jag vill inte bli fetare :S Jag hatar min kropp som den är nu lixom.

Imorron är vi bjudna upp till mormor, för morbror conny ska "efterfira" sin födelsedag med en bit tårta, men det är egentligen att han vill att vi ska träffa hans flickvän. Jag hade ingen aning om att han hade flickvän! Jag blev helt chockad när han sa det i telefonen :P Nåja, det är bara kul :)

Till anonym: Nej jag skelar inte :P Fan va hemskt det skulle vara om man stamma och var skelögd . ha ha!
Men det ser nog ut så för att jag tittar på kameran i en konstigt vinkel :)

Jag är ännu tröttare idag, jag fick tvinga upp mig halv tio för att inte stressa allt för mycket till logopeden. När jag låg på båren när jag hade fått sån öronlösning höll jag på att somna :P he he.

Jag funderar på att gå och lägga mig faktiskt. Läsa i tidningen och i min bok. Den boken var astråkig i början, men jag tvingade mig själv att läsa vidare, och nu börjar den bli spännande :) haha! Fast den är lite jobbig också, för den hoppar väldigt mycket i tiden.
Detta blir mitt sista inlägg för ikväll :) Go natt.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så söt :)

2009-01-25 @ 10:04:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0