Serriiiii!

Jag har en ljus fläck på min hand som  inte vill gå bort! Och han som körde oss hem höll inte hastigheten! Jag trodde jag skulle döööö!!
Men för att sammanfatta kvällen på min berusande minne, så var det AS trevligt! Men så klart skulle det bli bråk, det blir det ju alltid på hemma fester. Och min lilla Darling Robin kom också, tro inget, han är gay och fabulous! Just fucking loooove him! Det trevligaste bögen i skåne lixom! :D
Som alltid hittar man nya folk/ vänner på Sannes fester, som idag. Alltid mycket trevligt :D Och så fick jag reda på att Robin ska också tydligen flytta till GÖTEBORG! Hur fabulous är inte det lixom?! :D
Så klart var det minst två på festen som reagera på min stamning, det brukar det alltid vara.  Om jag skulle stamma på "Men han är så s-s-snygg" Så "härmar" dom det, men jag svarar alltid "Men lilla du, jag stammar" Då blir dom alltid tysta och skäms en liten stund. Alltid lika kul ! :D HAHAHA! Men när har druckit en flaska vin och några cider så bryr jag mig inte om min stamning, och om dom skulle kommentera nåt dumt, så svarar jag "Har du nåt problem med att jag s-s-s-stammar?!" Och så brukar jag stamma med flit, bara för att se hur dom reagerar. Det är ganska kul :)
Nu är jag verkligen astrött, och vill verkligen sova. Jag beundrar mig själv som har skrivit allt detta. Men ni anar inte hur långt tid detta har tagit :p HAHA!
Vi hörs imorron ungdomar! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anne

Usch vad jobbigt det måste vara när någon påpekar din stamning. Synd att de inte förstår bättre...Ha en skön dag! Kram

2009-01-17 @ 08:45:11
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Fan vad häftigt att du lattjar med folket så när dem dummar sig om din stamning!! JAg e sååå jävla stolt över dig för att du ar tuffat till dig o det bara bra!! JAg älskar dig... bara ge dem jävlarna... YOU GO GIRL!!!

2009-01-17 @ 13:59:36
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Louisee

Ah okej! :D

Nä, jag gjorde inte så mkt igår. Spela spel & så.



Vad är den logoped för något?



Puss!

2009-01-17 @ 14:59:40
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Hehe, det är härligt att du driver med alla dryga skitstövlar ^^ Jag skulle gärna vilja se deras miner då :)

2009-01-17 @ 18:52:36
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHA MArtin är snygg. Btw så tog det 12 minuter för dig att skriva från att du publicerat detta från att du skreve hos mig. Men det är nice att du läser min blogg på fyllan. om jag drack och inte var nykterist så skulle jag göra detsamma till dig ;P HAHA!

2009-01-17 @ 18:58:10
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0