Varmt som fan.

När jag vaknar är mitt lilla rum så otroligt varm så jag vet inte vart jag ska bli av. Alltså inte sommarvarm så att man svettas, men det var torrt. När jag sätter ner mina fötter på golvet så är det så varmt att jag nästan, men bara nästan bränner mig. Ledningarna i golvet är så varma och elementet lika så. Stackars lilla Izzi som har fått ligga där med päls och allt. När jag kommer ut från mitt rum är nästan hela huset lika varmt, herre gud vilken chock.


Nåja, jag och Izzi gick ut på vår morgonpromenad och katten Flisan följde med oss en bit och jagade Izzi. Hon är för rolig, för helt plötsligt springer hon i full fart från ena sidan av gatan till den andra och ska skrämma izzi. ha ha! Jag måste filma det nån gång :P

Under några veckors tid har jag ätit ägg och macka till frukost, men idag gav jag mig på cornflakes, fil, honung och banan. Jag tänkte att det kunde vara lite nyttigare, men fan ! Jag klarar inte av såna söta grejer till frukost ! Jag får återgå till mitt jävla kokta ägg med två mackor :p ha ha!

Jag måste erkänna en grej... igår gick jag in på arbetsförmedlingens hemsida och tittade jobb, i göteborg! Där var många intressanta jobb faktiskt :)

Åh, jag måste också berätta ! När jag och mamma satt o kollade i morgontidningen för en stund sen såg vi att det börjar massor av yoga, dans och allt möjligt! Så vi ska faktiskt pröva nåna stycken nu under veckan. Kul va? :) Idag ska vi göra Tai Chi, imorron Afro-jam, och på lördag blir det poweryoga. Jag ser mycket framemot det :D

Nu ska jag gå och göra en sallad, Tessan och Alicia kommer hem på lunch vid halv ett tiden :) Vi ska äta resterna från min goda cottagepie igår :D
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jag ska säga dig att när jag lagt in bilden så skulle jag lägg ain fler men det gick inte...så om du inte har nån bättre idé på hur jag ska fixa min dator eller nåt..så shut up! ;) jag e sååååå trött på den så jag skulle kunna kasta den till älgarna.. he he he... ses snart..Puss

2009-01-13 @ 12:19:38
Postat av: Sarah

fin blogg kolla gärna in min :)

2009-01-13 @ 21:07:45
URL: http://sarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0