Vart tar du vägen älskade?

Innan så körde jag in till Tomelilla och gick i skogen med izzi, det var så skönt :) Men stigen var gegig, så det var inte så trevligt faktiskt. Izzi tyckte det var jätte skönt att kunna sniffa på nya saker :)

Det ska bli så skönt att flytta till göteborg, få ett nytt liv, börja om. Jag är så trött på att vara nr 2 tjejen, rebound-tjej, dörrmatta, fyllekn*ll, reserv.. ja you name it. Och jag är trött på att dra dåliga repriser hela tiden, efter ett tag borde man ha fattat, eller hur.?
Men allt handlar inte om killar, förhållande och sex. Även om jag älskar skåne och österlen, så behöver jag en paus för att upptäcka annat. Få nya kontakter, jag vill vara mig själv och med mig själv. Vart jag än vänder mig här är dåliga repriser.
Men gud, alla mina vänner och min familj :( Hur ska jag kunna leva med dom så långt borta? Kan ni också flytta upp till Göteborg och starta nytt liv? :)
Som tur har jag inte bestämt mig för att stanna där för evigt, än :P Troligtvis kommer jag tillbaka.

Nu behöver izzi gå ut igen :) Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

törs du flytta? Alltså kommer du verkligen göra det eller är det bara drömmar som aldrig kommer slå in, för sånt är så typiskt. Jag hoppas att du kommer våga för du kommer lära dej så mycket!

2009-01-20 @ 18:19:04
Postat av: Johanna

Hej Pupsi!

Vad väntar Du på!

Sprid dina vingar och ge Dig av!

Världen väntar på Dig men tiden väntar inte, den bara tickar..

Tänk alltid på en sak!! OM DU INTE SKULLE TRIVAS SÅ KAN DU ALLTID ÅTERVÄNDA!- Tänk på de, det är trygghet!

Allting finns kvar om du återvänder... Om så det är om 10 år... Eller efter 1 vecka...

I Skåne/Österlen/Tomelilla står allting stilla.

Är det riktiga vänner Du har så finns dem också kvar för Dig!

Vad tvekar Du för Snäckan!! Världen ligger i dina händer! TA FÖR DIG!! =D

Du är starkare än Du tror..

Puss & kram Johanna

2009-01-20 @ 22:42:12
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0