We gonna be gbgare!

Jag tog en liten sovmorgon idag. Ha ha ! Gick upp klockan nio, och det var skönt att vakna! Vet ni varför? Jag har bytat gardiner till svarta stora saker, så nu kan jag dra för så att jag inte får så mycket ljus in på morgonen och på natten för den delen :) Underbart !


Ursäkta röran, men jag är inte klar än ;)
Och anledningen för lampan på väggen och mönstrad fönster är att detta rum har varit ett badrum en gång i tiden för länge sen :)

Idag är det logopeden som gäller :) Min moster becka ska följa med mig, kan tänka mig att det bli mycket göteborg-snack ;) Sen efter det så ska vi nämnligen hem till henne och kolla på utbildningar till mig. Vi kollade på några igår, dom flesta var på 3 år. Ska jag stanna så länge där? :P What?! Nåja, antagligen blir det ju så. Men jag kommer tillbaka :)

Till Anonym: Jag gör dem grejerna i Tomelilla på olika ställen.

Nu ska jag käka lite frukost :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA det betyder bara att man inte jobbade så mkt i Norrland på vintern baby ;) Lucky me! ;) Jag vet vars mina lata gener kommer ifrån - mami! HAHAH! ;)



Logopeeed. Jag vill oxxxåååå! :P HAHA!

2009-01-15 @ 13:49:13
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0