Ännu en jobbedag

Jag steg upp från sängen tio över elva. Notera att jag börjar halv ett och måste köra härifrån absolut senast klockan tolv. Så nu har jag slängt i mig en skål med havregryn, pallar inte käka bananen, blev så otroligt mätt. Sen ska jag sätta på mig fejset :D

Förresten så har jag fått mina pengar från försäkringskassan nu, det var fan på tiden! Att man ska behöva vänta så länge :P Och jag hade inte orkat ringa till dom, palla stamma lixom.. Daaah!

Jag tog bort mitt röda nagellack igår, för jag tänkte att det kanske inte är så smart att ha "hor"-röda naglar på jobbet, men istället blev mina fingrar röda, så jag hade lika bra kunnat ha det på mig, lika snyggt. ha ha!

Nåja, nu måste jag verkligen sätta fart! Hörs sen ! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0