Ännu en lugn dag.

Det var ganska lugnt på jobbet, inte så mycket folk. Men det har varit såååå himla varmt! Folk orkar ju inte äta som sagt. Och heller inga större katastrofer. Vi slutade till och med prick klockan tio :P
När jag skulle tanka på Yet kommer där en bil och ställer sig för att tanka på andra pumpen, rätt som det är säger en kille "Men hallå ja!" Och jag vänder mig om och tittar konstigt på honom, för jag känner inte igen han. Så säger han "Ojsan, fel person". Men eller hur, du skulle bara stalja för dina kompisar i din fila honda civica. HAHA!
Lotta messa mig också och fråga om jag var sugen på att ta en cider på Celticbaren.  JAAAAA! Jag är så himla alkoholsugen så det är sjukt! Men eftersom jag hade jobbat och ville bara hem och ta en dusch, och dessutom ska jag jobba imorron också, så tackade jag nej :( En annan lördag sis !

Jag har tagit en dusch och nu sitter jag och äter min gamla sallad från igår. Jag har fan betalat femtio spänn för skitet så då ska jag fantamig äta upp den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0