Äntligen klar

Nu är jag klar med städningen, dock blev det ingen badning av hundarna. Tiden bara rann iväg :/ Jag vill ju hålla kväll också.
Det blev alla fall dammsugning och torkning av golven, städa lite snabbt i badrummet och diskning, ska diska lite till för där blev lite mer när jag gjorde mat. Fast det kan jag göra imorron, jag börjar inte jobbet förrän klockan två :) Skööönt.


Jag fick till o med tre matlådor :D Gött.

Förresten, världens sak hände på jobbet. Där kom tre gäster, snackade inte svenska. Mannens dialekt lät väldigt bekant, ju mer han pratade så tänkte jag att han kom nog från Irland eller Skottland. Så jag var tvungen att fråga honom, och alldeles riktigt, han kom från irland! Jag som ÄÄÄLSKAR irish! :D Det är så himla sexigt! Synd att han inte var lika snygg som Colin Farrell, men om han hade varit hälften så snygg som honom så hade jag frågat honom om han hade velat tagit en snabbis på dass. HAHAHAHA! Shit va det är sexigt med irlänska! Denna mannen var i förtioårsåldern, tunnt hår ganska skallig, hade ölmage och han hade lite wiskeyröst.. Som sagt, hälften så snygg som Colin, då jävlar :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0