Åska och regn

Jag höll på att skita ner mig! Klockan fyra inatt vaknade jag av ett herrans liv! Jag trodde det var krig eller nåt, nej det åska ju så klart. Jag brukar inte bli rädd för åska, men denna gången tyckte jag det var obehagligt. Just då hade vi det precis ovanför oss och ni vet vilket liv det kan bli då. Hundarna blev så klart jätte rädda och jag ville mest somna om :P
Det åskar och regnar fortfarande, är det inte typiskt att det ska vara så här kanonfult väder när jag har min ledighet?! Jag som tänkte att jag kanske kunde köra till stranden några timmar och bygga på min bränna. Nu blir det solariet istället, boooring! Nåja, jag har ändå några ärenden som jag ska göra. Hämta mina skor :D , köpa lite mer godis på bolaget, gå en vända på boan (man behöver alltid nåt skit där) och handla mat.
Förresten, visst är det kryss i taket att jag är uppe före klockan tio?! :D ha ha! Jag blev själv chokad, men jag ska faktiskt försöka sova lite till, jag känner att ögonlocken börjar bli tunga igen. Men får se om jag kan somna i detta oväder och Milles gnäll :P


Vad sägs som lite sol?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0