At home

Nu är jag hemma. Jag var på Willys efter jobbet och handlade hem lite mat, men glömde säkert hälften vad jag skulle ha eftersom jag inte hade en lista med mig.. Nåja, om jag fattas nåt så är det bara att handla :P
Pupsie's Städ AB är igång också, Men en man är skadad. HAHA! Jag lyckades diska sönder ett glas så att jag skar mig och börja blöda, så klart hittade jag inget plåster så jag fick ha toapapper runt fingret, Dock hittade jag ett plåster i soffan. hmm? haha! Så snart ska jag börja diska igen, sen ska jag dammsuga och torka golvet i hela huset.. Eller ja, dom rummen jag använder ;) he he. Sen ska jag bada mina små monster och frisera dom. Mohahaha! Dom kommer se ut som "kom-och-hjälp-mig-och-dö" sen :P Nej, jag är faktiskt ganska duktig med saxen.

Nu ska jag fortsätta att diska. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0