Bara eftersom..

Ni har klickat in många gånger idag såg jag, missat att jag jobbar? ;)

Det har varit lagom med folk idag, mycket skönt, några tabbar har jag gjort. Men det hör till, jag är inte inne i gejmet än ;)
Jag kom inte från jobbet förrän halv elva. Jag och kalle satte ihop bord till imorron, 57pers kommer. Wie? Tur att dom bara ska käka mackor, så sköter dom sig själv :) Men vi ska duka upp skitet också. Åh, det är jobbigt att vara servitris! Seriöst, om jag inte får vara ledig lite nästa vecka så vet jag inte vad jag gör. I bilen på väg till jobbet var jag så trött så att jag kunde gråta, har det inte gått lite långt då? Jooo. Jag hoppas Gud hör mina böner.

Jag har nästan precis tagit hand om hundarna, slängt in mina jobbekläder i tvättmaskinen, tagit en dusch och slängt in mig en rälig Panpizza bolognes. Den såg äcklig ut och den var inte speciellt god. HA!
Nu ska jag sova! Go natt!


Kommentarer
Postat av: tobys.se

Fyfan hur kan en panpizza vara rälig!? Jag hade betalat 1000 spänn för en pizza just nu! Haha ;D



Och tack för det :)

2009-07-31 @ 00:27:38
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0