Egentligen aj aj.

Nu har jag precis duschat och innan duschen såg jag att jag har bränt ryggen idag! Det svider inte, så jag har inte märkt det, men det såg inte vackert ut :P

Imorron blir det jobb. På fredag ska Carol och c/o komma till jobbet och äta. Jag kommer skita på mig! Både Carol och Anna är servitriser och är skit duktiga. Jag kommer vara skit nervös, för jag vet att dom kollar varenda steg jag tar :P Jag får låta Kalle ta deras bord :P ha ha! Jag kommer svimma !

Här är grymt varmt på ovanvåningen! Det var knappast lönt att jag duschade ju!

Nu ska jag smörja in mig, sen blir det bingen ! :D Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0