Go natt

Jag tänkte alldeles strax nanna. Egentligen dumt av mig att vara vaken nu, men jag är så himla van att somna sent, så det är nog därför jag är uppe nu.

Igår när jag skulle knäppa min jacka märker jag att det går lätt. Jag fick en jacka av Carol för många månader sen  som jag knappt kunde knäppa för jag var för rund om magen. Men nu sitter den ju nästan fint på mig. Det är lite skrämmande, men på samma gång är jag glad. Mina kläder börjar bli förstora (!) Det gynnar att röra på sig :)


En bild från förra lördagen då jag och lotta drack lite :)

Det kliar i fingrarna på mig, jag har fått min lön och jag måste spendera lite. Min underbara Oma fyller år 65år imorron, så jag tänkte att jag skulle baka en kaka och köpa henne en liten present. Jag har inte hälsat på henne på jätte länge, så nu tycker jag att det är tid :) Saknar ju min oma!

Hoppas att ni har haft en trevlig söndag! Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0