Hejdå solen!

Jag tror inte att vi kommer se mycket av solen mer. Fast det är kanske bara i Lunnarp som inte solen skiner? :P ha ha! Det är alltid sol i Ystad, jag blir lika besviken varje gång jag närmar mig jobbet, för då betyder det; Mer folk.

Jag håller tummarna för en lugn dag och kväll, jag ska jobba med Kalle idag, så det blir mycket diskande för min del, eftersom han inte diskar ;) he he.
Och jag hoppas på trevligare folk. Igår sa vi nej till folk och där va en tant som gav sig inte, och till slut sa hon "Ska man behöva köra till malmö för att äta?" Du kan ju pröva med att laga maten själv hemma, latmask! 

Nä, jag får väl pigga upp mig och sätta på mig ett face. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0