Hemma!

Jag har tagit en dusch, gjort iordning hundarna, slängt in mat i ugnen som jag snart ska ta ut. Jag glömde givetvis att ta med mat på jobbet, jag kunde bett chefen att fixa lite mat, men jag avstod. Tog nåna grova mackor istället :P ha ha!
Det var ganska lugnt på jobbet, lagom med folk och ingen rusch. Jämnt utspritt på hela dagen :)
Dom två sista gästerna var ganska roliga. Det var två män som inte kom härifrån, den ena var halvdöv. Deras konversationer var rätt roliga.
Man1: Det är sextonåringar som får köra dom (tror att dom snacka om epatraktorer eller nåt)
Man2: Nej, jag sa att jag tyckte såsen var god!
Man1: Ja, men det tycker säkert sextonåringar också.
What`? It don't makes sence ! Jag höll på att asgarva när jag hörde dom, det var tur att jag inte gjorde det, för jag stod fem meter från dom och torka av ett bord :P

Nu ska jag käka lite. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0