Hemma igen.



Ännu en mysig kväll med M, tänka sig att få träffa honom två dagar i rad :P he he. Men nu ska jag jobba hela veckan, dock ledig helgen, men då har jag bestämt mig för att festa med mina vänninor, eller vem det nu blir :) Festa ska jag alla fall. ha ha! Alla fall, vi gick ner och hyrde en film. Kommer inte på vad den heter, men det skulle vara en komedi som jag har velat se ett tag, men den var inte så bra som jag förväntade mig :(

Jag är glad :)

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag nanna. Tänkte att jag skulle få lite saker gjort imorron, eventuellt besöka min söta oma :)


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

hehe, jag tycker absolut att det är dax att du och jag festar ;) Jag är på G!! haha! Undras om det inte är Öja eller nått?

2009-07-14 @ 10:21:43
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0