I dont like mondays

Fan va jag blev sur, efter jobbet tänkte jag hem och sola lite innan jag kör till M. När jag kommer hem är fortfarande solen framme, så jag bytar om till bikini och tvättar av sminket. När jag kommer upp från badrummet så har solen gått i moln! AAAH! Men det är värsta orkanen ändå.. Tröstar jag mig med.

Jag orkar heller inte göra kvällsmat, så det fick bli mackor med skinkost. Yeah?

Jobbet, herre gud. Gästerna ringer och säger att dom kommer en timme senare. Sen när dom väl kommer så är dom en för mycket, så blir dom sura för att dom inte fick samma mat. Kan vi hjälpa att ni inte ringer och säger att ni blir en till?! Nääää.. Hatar måndagar. Två timmars jobb, lönt? :P

Nu ska jag äta mina räliga mackor och sura. Jag vill sooola!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0