Inget faller mig i smaken.

Jag är troligt shoppingsugen. Jag har kollat runt lite på nätet men inget faller mig i smaken, jag trodde att gladiatorsandalerna skulle vara kvar på Nelly, men tji fick jag. Dom är sluuut. Fuck.. Jag skulle beställt dom när jag hade chansen.
Där är några saker på Gina som jag vill ha, men jag kan inte beställa därifrån för man ska ha visa-kort eller hur det nu var, och det har naturligtvis inte jag.
Så fort jag har fått min lön ska jag och Lotta in till Entre, det nya shoppingcentret i Malmö, hon var där idag och hon skrev ett mess till mig att jag kommer nog älska det :P Jag hoppas att dom har skopunkten där ! :P

Mina pengar från försäkringskassan har fortfarande inte kommit, jag får ringa dom på måndag.. Öööh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0