Innan-jobb-ärenden

Nu har jag precis kommit hem, blev en runda på boan och köpte nödvändigheter. Sen sola jag, och jag kan säga att det var olidligt! Det är ju ganska varmt ute även om inte solen är framme, fan va jag svettades! Usch usch.


Jag har köpt:
Skrubbhandskar
Cream-skydd åt håret, när jag fönar och plattar det. viktigt
Knästrumpor
Plåster
Tuggben till djuren
VeckoRevyn, bara för att där var ett nitarmband med ;)


Väldigt söt tisha :) Jag behöver lite nya. och så trosor :D Jag älskar hipsters. Det är fan så mycket skönare än string! Och det står jag för!
Dessutom köpte jag en jätte söt klänning till Alicia, men den körde jag direkt till Tessan och lämna :) var tvungen att pussa på mitt gudbarn :D hi hi.

Nu ska jag ta en dusch, jag svettas fortfarande :P ha ha! Vi hörs ikväll. Hinner nog inte skriva mer. Ha en bra onsdag! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0