Jag borde sova.

Jag skulle egentligen skriva något.. men jag kommer inte på det :S

Det är sjukt egentligen att man har så lite tid när man jobbar mycket. Jag har knappt sett mina vänner och familj dom senaste veckorna (Jag har inte träffat min pappa denna helgen, för jag har jobbat och han har varit hos mamma), knappt busat med mina hundar, inte hunnit storstäda, knappt varit på stranden, har inte festat. Nåja, jag får ta igen det senare ;) he he.. Juli-lönen kommer nog bli rätt bra :D he he.

Förresten, jag vill göra ett bröstinplantat. Inte för att få större (!) utan att få fylligare och runda bröst. Jag har inga snygga bröst, hängiga och spetsiga. Så där, nu fick ni reda på hur mina bröst egentligen ser ut. Dessutom när jag går ner mer i vikt kommer dom se mer konstiga ut, så jag ska belöna mig med lite gelehallon :P Synpunkter om detta? Ring 0417 - I don't give a crap ... HAHA!

Nej, nu måste jag verklige föna håret sen sova. Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0