Jag somnade nästan

Timmarna gick fort idag på jobbet, även om vi hade så himla mycket dötid! Vi hade sex sällskap på dagen (vilket är lite) och lite fler på kvällen. Carol och company kom ju, mycket trevligt :D Men jag blev så himla uppstirrad när dom kom, kalle fick säga till mig att jag skulle lugna mig :P ha ha! Förresten fick jag en ny pojkvän idag! :D En liten kille på 4,5 månad. Så himla söt, varje gång jag kom fram till sällskapet så smila han upp. Mamman blev förvånad, hon sa att han brukade inte göra så mot nya människor. Jag var helt enkelt speciell ;) Efter en stund kom jag tillbaka igen, och då hade han precis gråtit, så jag klappa kaka med honom och då blev han gladare :D

Dessutom var folk helt sjuka idag på vägen! Jag höll fan på att bli påkörd ett antal gånger för att folk kör som idioter! Jag kör lugnt, eftersom annars dricker bilen så himla mycket bensin. Jag är snål :D
När jag kom till tomelilla träffade jag på Tessan, Alicia och Jocce. Så jag stod en stund med dom och gosade med Alicia, jag har saknat henne såååå mycket ! Måste verkligen ta mig tid att träffa dom oftare.

Nu ska jag skumläsa lite bloggar, sen blir det bingen. Jag börjar klockan ett imorron, så det blir lite sovmorgon :) yeah!



Vi kallar henne Flugan. ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0