Jag sover inte..

Klockan är snart halv tre och jag sover inte än. Vad är det med mig?! Jag antar att jag har gått över till att bli pigg. Sen hjälper det inte att man hör konstiga ljud, ser vita syner som flyger förbi ögonen och har äckliga spindlar i taket som man måste döda. Jag tänker på mat hela tiden, jag tänker på att jag är ledig imorron, men det är på MÅNDAG! Ha ha! Det är sjukt att jobba helg, man har inte koll på dagarna.
Alla fall, nu ska jag gå och kissa, sen ska jag försöka sova. Jag börjar inte förrän tolv imorron, så jag har satt klockan på nio. Men fan, jag behöver mer än 6timmars sömn!
förresten, jag kom på när jag låg i sängen vad jag skulle skriva innan. Men jag skriver om det imorron, om jag kommer ihåg det. Det var bara lite om stamning :)

Go natt !

Strike a pose honey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0