Jobb sen marknad :D

Någon som vill följa med mig på Sjöbomarknad ikväll?
Jag ser iframemot att jobba idag, för jag vet sen att jag slutar klockan fem, köra hem ta en snabbdusch, ta hand om hundarna, sen köra till marknaden :D Om nån inte har fattat så älskar jag marknader. Jag älskar billiga saker :) he he. Jag har en lista på vad jag ska köpa.

- En väska
- Nougat
- Langos
- Marknadschips

Det blev tydligen bara saker i matväg, tydligen består mina marknadsbesök av mat :P ha ha! Äta bör man, annars dör man :D
Nu ska jag bara tvinga med nån till marknaden.

Kommentarer
Postat av: sarah

Snälla rösta på mig som veckans blogg hos Elin. bara 1 timme kvar att rösta! :)

http://elintoreborg.blogg.se/2009/july/finalisterna-1.html#comment

Skriv gärna till mig sen så länkar jag er i ett inlägg =)

2009-07-16 @ 11:31:51
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0