Känns som att jag aldrig kommer härifrån.


Mina nya tunika från halens, fick en svart också. Jag tycker denna är såå himla söt :D Söta saker till söta personer . haha!
Jag märker lite nu att mina kläder börja sitta lite slappare., vilket är skönt för då vet jag att det inte är vågen som spelar mig ett spratt. Vaddå gått ner fem kilo? Är du blondin? HAHA!

Nu vill jag verkligen köra till M, jag är sylten och jag hoppas att vi ska äta nåt gott :P he he. Känns som att jag har gjort mig iordning hela dagen, men det tog bara så där knappt två timmar. Men jag har verkligen gjort mig fin, skrubbat varenda valk och smörjt in varenda bristning. :D

Vi hörs kanske ikväll. Annars imorron! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Susse

Riktigt fin outfit ja :) good luck 2 night

2009-07-25 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0