lördag in my ass

Jag är nådigt trött på att jobba helg. Men vet ni va? Nästa helg är jag ledig lördag och söndag, jag har nog skrivit det innan, men då ska det supas! Plus att det blir nog after work ikväll. Jag måste ha alkohol. Jag kommer inte ihåg senaste jag drack.. Hmm? Okej, det var faktiskt på midsommar, så det är inte flera månader sen, och jag dricker inte varje helg. Men alla fall varannan!


Mm, tänker jag mycket på någon? ;)

Nu sitter jag i min säng och käkar frukost, vi har inget köksbord.. :( Ska tvinga pappa att skaffa ett.
Vi hörs ikväll, inatt eller imorron. Ha en trevlig lördag! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0